5 kortsläggning
Provar att lägga några kort- kom gärna med kommentarer.
korten har jag skrivit ut själv på min skrivare.. (kunde inte vänta tills de riktiga kom!!!)
Frågan var: Hur kommer konferensen med kollegorna vara 17 april.
jag valde ingen utav korten utan alla är slumpvist utlagda.
På temat hamnade: Happy Squirrel-
Du kommer skratta mycket och ha trevligt, det kommer vara lättsamt.
Bear+stork-
ändrade finanser, ny chef
anchor+ key succe i arbetet och nå sina mål
bear+key Penga succe = påökt?
Stork + anchor långsiktiga resultat
bear + anchor stabila financer / långsiktig chef
stork+ key förändring kommer med all säkerhet ske.
Härliga kort jag fick.
På konferensern kommer det vara lättsamt med mycket skratt och härlig stämmning.
En ny chef som ser på mitt arbete på lång sikt, eventuellt högre lön(?) jag kommer lyckas i arbetet och nå mina mål.
Ny chef- är det jag som byter tjänst tro?
Finns någon som kan hjälpa mig med tolkningen?
Hej Jojjana och välkommen hit!
Jag bara älskar egenskapade lekar då kan smyga in extra kort som the Happy Squirrel! :-D
Bear för mig kan även vara resurser i stort och/eller en äldre dam, matriark. Bear + Stork skulle alltså kunna härledas till att konfereansen ger dig nya resurser för framtida jobb.
Anchor + Key = Konfreransen kommer att spela en nyckelroll i arbetet och för att skapa stabilitet.
Bear + Key = Resurser kommer säkerligen att gers
Stork + Anchor = Stabil rörelse framåt, mot nya stabila mål.
Stork + Squirrel + Anchor = En positiv konferans, som föder nya möjligheter med många skratt och fördjupningar!
Observera att det här bara är mina förslag utefter mina egna livserfarenheter. Hur väl det hela stämmer in vet du ju inte förrän efter konferansen! :-) Då är det härligt att jämföra och se vad som stämde och inte!
Lycka till
Me. Myself & My Sims
Tack för din tolkning :-)
Känns som om du är ganska rakt på med din tolkning.
Det ska bli jättespännande och se vad konferensen kommer ge.
Jag har inte träffat mina kollegor på 1,5 år och ska börja jobba i höst. Då jag frågat mha Tarot korten- ställt olika senarier mot varandra så ger de mig svaret att ett nytt jobb kommer finnas tillgängligt.
Jag är Sååå nyfiken och fylld av förväntan om vad framtiden kommer ge och om tolkningarna stämmer!
(jag är jättesugen på att byta tjänst, men har inte bråttom att komma tillbaka till jobbet om man säger så ;-) )
Spännande med dessa nya kort! Och tack för tipset ang. att skriva ut egna- så bra det gick! (skrev ut på "visitkort" papper, passade på att lägga till "egna" varianter.
Det var så lite så!
Rättframheten är dels en del av mig 😂Men även en del av hur Lenormand fungerar. De är på gott och ont´såklart men alltid väldigt befriande!
Vad spännande det kommer att bli och få höra hur väl korten spelade ut! Håll oss uppdaterade!
Visitkorts-papper : Skall komma ihåg det för framtida bruk! Lycka till!
Me. Myself & My Sims
🙂 Min chef är över 50 och manlig så inga barn där inte,
Nu är jag tillbaka ifrån konferensen.
konferensen var underbar! Det var så roligt att träffa mina kollegor igen, det var så bra stämning och jag knöt nya kontakter och fick nya insikter och fördjupade relationer med flera där.
Hur kul som helst! Sen la jag ut ett frö till nån kollega som jobbar på annan avdelning att jag har intresse av att jobba mer i projektaffärer, såg även andra jobbmöjligheter men fick inte tillfälle att prata med "rätt" person om detta.
Företaget jag jobbar på, är långsiktigt tänkande. Ger saker den tid det behöver. Jordnära människor med sunt förnuft.
Jag blev verkligen inspirerade av att börja jobba igen.. (men jag ska vara hemma 6 månader till med sonen) Så Härligt!
Men min känsla är också att jag vill vidare ifrån just denna tjänst jag har och kanske kommer möjligheter öppnas för mig att arbeta med projektaffärer när jag kommer tillbaka.
Det känns som om just nu så stämmer din tolkning bra/bäst "bara anna"
Kanske var detta en av nycklarna för mig att komma vidare med en ny tjänst då kolleger åter fick se mig, (syns man inte -finns man inte ) (påminnelse av att jag finns och kommer tillbaka) och kanske tänker de på mig när någon ny tjänst ska skapas / eller tillsättas.
Happy squirrel kortet satte verkligen på pricken konferensen- !!