Godmorgon-tråd september
Tisdag 14 september
Här har hösten kommit med besked och det är vackert i naturen 💜
Idag blir det jobb hela dagen och inte många timmar blir över till annat 🥴
Hoppas ni får en bra dag 😊
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand
Här har solen skinit hela dagen men inte särskilt höstlikt ännu. Här har några enstaka löv blivit gula och ramlat av men även gröna löv ramlar ju.
Beror nog var vi bor någonstans i vårt avlånga land, jag bor ju nästan i mitten av Västergötland.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Onsdag 15
Godmorgon vänner!
Idag ska jag ansöka om tjänstledigt i 1,5 år för utbildning 😳 En utbildning som är så långt ifrån det jag gör idag som det bara går! 😬 Ett yrke som jag aldrig tidigare satt min fot i 🙈 men det känns bra! 😁 Söker tjänstledigt för att ha en livlina tillbaka om det inte blir bra.
Har sovit dåligt, haft en massa konstiga drömmar men ja ja… Solen skiner i alla fall 😅
Ha en fin dag!
Sajtvärd på Lenormand
- Redigerat 2021-09-15 06:48 av åkerhumla
torsdag 16
God förmiddag!
Ledig dag och har hunnit spendera ett par timmar i skogen med hundarna, ljuvligt!
Inget relaxa blir det då jag ska ta tag i det gravt eftersatta huset efter några veckor med härligt höst-väder 🍂🌻
Ha en underbar dag!
Sajtvärd på Lenormand
Ösregn hela natten och dagen, även nu ikväll regnar det lite.
Jag skulle gått ut men min mage satte stopp för det, den gillade inte maten jag åt igår.
Har precis tittat på "Den stora hälsoresan" och lärt mig lite nytt om sådant man inte skall göra.
18 September
God dag!
Min dag började med inställd träning 🙄 dock inte från min sida så istället blev det långpromenad med hundarna och nu klyva ved i sinne 😅 Nån träning ska man ändå göra 😜
Sajtvärd på Lenormand
21 september
Jobb hela dagen och sen apt ikväll.
Arbetsgivaren sätter lite käppar i hjulet med min tjänstledighet… Suck…
Sajtvärd på Lenormand
Själv har jag tagit en vilodag, då mina ben och rygg skriker av smärta efter varit ute 2 dagar i sträck på 2 x 50 minuters promenad, det mesta uppför! Nedåt går det ju lättare.😉
22 september
Jobb idag, sen helg 😁 fördelen med att jobba halvtid men det märks i lönekuvertet 🙄
Höst-rusket är här med konstant mulet och regn lite nu och då…
Sajtvärd på Lenormand
måndag 27 september
Var tog helgen vägen? Tog andra dosen i torsdags, däckade i feber fredag, trött och slut resten av helgen 🙄
Idag hoppas jag på lite nyheter, goda 🙏
Sajtvärd på Lenormand
Usch, så tråkigt! Hoppas du mår bättre nu.🤗
Har bara vilat, jag är trött för jämnan och irriterad och ledsen på hela skiten med diabetes.