Fullmåne och ladda/rena
Under fullmånen brukar alla, känns det som i alla fall, lägga ut sina kort, stenar/kristaller, pendlar och så vidare för laddning och/eller rening.
Ska jag vara helt ärlig så lägger jag ut någon lek, oftast den jag använder mest, ibland. Eller nä, inte ibland, typ mer sällan eller kanske rent aldrig. Min förvaring är för länge sedan sprängd av både lekar och stenar så jag har inget bra ställe att lägga de på. De ryms inte i fönstren och jag orkar inte/vill inte bära ut dem på ett skyddat ställe.
Hur gör ni? Lägger ni fram eller gör ni något annat?
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand
När jag kommer ihåg det så har jag lagt tarotleken jag jobbar med i fönstret.
Någon gång har jag lagt ut stenar på fönsterbrädet ute på balkongen under sommaren och faktiskt tarotleken också men då i en plastpåse.
Kanske dags att göra det med denna leken jag jobbar med nu, den är svår att tyda.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Har också några lekar jag finner lite svåra, kanske får låta månen göra sitt och se om det blir bättre innan jag säljer vidare.
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand
Ett tag var jag väldigt duktig på att lägga ut..men tror d åxå berodde på att jag bodde i ett litet torp nära skogen..numera bor jag i röbäck umeå å har inte riktigt samma lust,har en del stenar å allt ryms inte..lol..ska dock inte bo här för evigt så vanan kommer nog tbx 😊