Om Sidan

Föräldraledig - Hjälp önskas

2014-03-14 11:29 #0 av: Bara Anna

På kvällen den 10 mars kom min och sambons lilla Vilda till världen. HjärtaSom ni säkert förstår så kommer all min fokus att vara på vår nya lilla familj en tid framföver. Min önskan och förhoppning är att LiF ändå skall kunna leva vidare som en mer eller mindre aktiv sajt. Och det är så himla lätt fixat! Genom att vi/ni alla ser till att det skrivs eller besvaras mellan 1- 2 poster varje dag här på  LiF så förhindras risken för att "bossarna" för iFokus skall vilja gradera ner sidan. ...

Om någon skulle vilja hoppa in och bli vikariande sajt-värd med all det ansvar som det innebär ¨så skulle det också uppskattas, men som sagt om alla drar sitt strå till stacken och kanske skriver här 1 g/ vecka så fixar det sig bra! 

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2014-03-14 18:31 #1 av: åkerhumla

Grattis till lilla pyret Blomma

Hade jag kunnat så hade jag ställt upp men känner att jag är för "okunnig" än på Lenormand sen händer det mycket i mitt liv just nu så mitt fokus ligger där. 

Jag hoppas du hittar någon vikarie för sidan vill vi ju ha kvar! 

Anmäl
2014-03-17 15:31 #2 av: [Svartkajan]

Hej!

Jag är en nygammal figur på iFokus. Jag haft en paus och nu snubblade jag in här eftersom jag äääälskar mina Lenormandkort. Jag har pysslat med dem i 20 år. Faktum är att jag sitter och knåpar ihop något om dem på min nystartade blogg just nu, så det här var rätt i tiden. 

Jag kan hjälpa till om det behövs och hålla ett öga på forumet.

Svartkajan

Anmäl
2014-03-23 08:14 #3 av: stass

Grattis! Jag ska göra så gott jag kan Anna :) men har själv otroligt mkt just nu och hinner knappt med.

Anmäl
2014-03-27 22:41 #4 av: Tarotstollan

Grattis till lilla Vilda!Blomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-03-28 07:16 #5 av: Bara Anna

Tack så mycket alla! Börjar så smått få in en rutin i vardagen. Men jag har åkt på en dunder-förkylning så jag är lite seg...Men det artarsig, sakta men säkert.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.