Dagens

Dagens Triad Nyxdotter

2014-01-05 19:49 #0 av: Moonchillas

Hej på er.

Mitt riktiga namn är Angelica Andersson. Men jag tror många aver känner igen mig som Angelica Nyxdotter på facebook, eller bara Nyxdotter.

Vilket fall har jag återfunnit tjusningen med Lenormand. Hade en lek en gång, men tappade intresse och gav bort den till en vän. Så fort jag får råd ska jag införskaffa Ciro Marshettis Lenormand-lek. Så länge duger vanliga spelkort.

En del av er vet säkert om mina problem med min sambo. Det har varit ganska jobbigt för oss en tid. Men jag bestämde mig för att stanna kvar.

Min fråga: Hur kommer det att gå med mitt förhållande om jag utgår ifrån där vi är just nu?

Rider+ Moon+ Ring

Rider+ Moon= Känslomässiga nyheter
Moon+ Ring= Äktenskap
Ring+ Rider= Ny partner

Jag får in en känsla av här att min sambo kommer att ´meddela mig att han vill bryta upp. Men någon av oss kommer att gå vidare, skaffa ny partner som leder till äktenskap.

ELLER att min sambo gör en tvärförändring så han blir som en ny partner. Han friar och vi gifter oss. Givetvis hoppas jag på detta sista.

Anmäl
2014-01-05 20:05 #1 av: Bara Anna

Hej Nyxdotter! Välkommen hit!

Jag har märkt att för mig fungerar det bäst att läsa kort för kort nu för tiden så alltså: Personligt känslomässigt meddelande angående ang. hängivenhet. Om vi nu skall gå från gammelsvenskan (som jag märker att Lenormand lätt verkar bli) så skulle jag säga att jag inte ser någon som helst negativitet i dessa kort. Möjligen en släng av lynnighet från the Moon:

En ny (mer ) lynnig situation i er relation kanske?

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2014-01-05 20:23 #2 av: Bara Anna

Jag smög iväg och bläddrade i mina böcker och la även i hop själva kortens numeriska betydelser som man kan göra för kärna:

Hjärter 9 + Hjärter 8 + Klöver Ess = 9 + 8 + 1 = 18 = Dog (18). Tolkas av mig på två sätt: Det kommer att finnas en djupt rotad lojalitet mellan er (som antagligen gör att ni inte bryter upp) och/eller att relationen utvecklas på ett eller till en mer vänskaplig sådan....

Me. Myself & My Sims

Anmäl
2014-01-05 20:36 #3 av: Moonchillas

Hmm tror jag ska pröva detta med uträkning till ett fjärde kort. det verkar spännande.

Sitter mycket just nu och övar på parkombos för att få lite hum. Så mycket info det har kommit sista tiden, jämfört med när jag började Skrattar

Anmäl
2014-01-05 22:14 #4 av: Moonchillas

Dog (18) är också partnerskap tror jag att jag läste någonstans Glad

Det kanske ligger något i det du säger. Tidigare så har vi vart mycket ovänner, tjaffs har uppstått och saknad av förståelse från bägge sidor.

Vårt förhållande kanske inte bryts upp utan mognar mer till en djup vänskap oss emellan, lär känna varandra som nya partners och detta leder till äktenskap.

Jag hoppas verkligen det.

Anmäl
2014-01-09 09:27 #5 av: Moonchillas

Dagens Triad

29 Woman+ 33 Key+ 3 Ship

29+ 33+ 3= 65

6+5= 11 Whip

1+1= 2 Clover

Woman= Jag

Woman+ Key= Jag öppna/låser upp något

Key+ Ship= Viktig resa

Ship+ Woman= Jag gör en resa

Woman+ Key+ Ship= Jag öppnar upp/får erbjudande om en viktig resa.

Whip+ Clover lyckad diskussion

Jag öppnar upp för en resa som innebär lyckade diskussioner.

Kan berätta att jag har fått erbjudande om att bli medarbetare på mus ifokus och tackat ja. Så förmodligen blir det officiellt idag att jag blir en medis vilket innebär en ny resa för mig med förhoppningsvis många lyckade disskusioner angående möss.

Anmäl
2014-01-09 09:42 #6 av: Bara Anna

Tolkar i första hand det hela som du skriver: Du hittar en lösning som du har letat efter!

Ett annat alternativ: Du öppnar upp inför någon med utländsk härkomst...

Me. Myself & My Sims

Anmäl
2014-05-05 18:21 #7 av: Moonchillas

Det bidde ingen Ciro Lenormand-lek, det blev en french Cartomancy istället. Längtar enormt efter att den ska hamna i min brevlåda. Ska bli så kul att använda en fin lenormand-lek istället för en gammal tråkig vanlig spelkortlek.

Så nästa vecka kommer jag att återkomma hit med dagliga läggningar.

Anmäl
2014-05-05 20:47 #8 av: Bara Anna

Vad kul! Vi behöver lite friska fläktar här inne!

Me. Myself & My Sims

Anmäl
2014-05-06 13:15 #9 av: Moonchillas

Ska göra mitt bästa vännen för att uppdatera här inne och vara aktiv <3

Anmäl
2014-05-06 13:40 #10 av: Moonchillas

Gjorde idag en övning på mamma.

33- Nyckel (ruter åtta)= Tillgång till något
20- Park (spader åtta)= Samling, officiellt, allmänhet, internet
10- Lie (ruter knekt 11)= Abrupt avslut

Tillgång till internet får ett abrupt avslut= Nätkrash kanske?

8+8+11= 27
27- Brev= Dokument, dokumenterad/skriven nyhet/information
Kan det betyda en missad räkning tro?

Anmäl
2014-05-06 17:03 #11 av: Bara Anna

Har aldrig sett Garden som internet, vad är din förklaring? Säger inte att det är fel, blir bara nyfiken!

Jag skulle tolkat:
En offentlig lösning sätts i verket?

Me. Myself & My Sims

Anmäl
2014-05-06 17:24 #12 av: Moonchillas

Garden är ju officiell allmän samlingsplats, vilket internet också är med alla forum och internetgrupper

Men har inte heller tidigare tänkt så, förren idag då jag vet att mamma umgås väldigt mycket på internet.

Anmäl
2014-05-07 07:39 #13 av: Bara Anna

Jag har Stars som mitt web/internet-kort - Många och ett nätverk. Birds är twitter... Men även chat. Letter är skriven text, så där hamnar e-mail. Har läst (men aldrig använt mig av) att House kan symbolisera en hemsida! Så Lenormand har väldigt nyanserade tolkningar vilket jag gillar. Dock för mig är Garden något mer fysiskt och påtagligt på ett annat sätt än vad internet är för mig. Men så länge du är konsekvent så fungerar det ju!

Me. Myself & My Sims

Anmäl
2014-05-16 15:05 #14 av: Moonchillas

Nu äntligen har min french Cartomancy-lek kommit och jag är såå lycklig över denna lek Hjärta

Dagens Triad 16/5 2014

27 Brev + 31 Sol + 24 Hjärta

Brev= Information, nyheter
Sol= Framgång
Hjärta= Kärlek och flört

Positiva/glada/framgångsrika nyheter angående kärleken?

Det hade vart rätt skönt. Jag och min sambo har det ganska tufft och tjärvt mellan oss. Mycket bråk. Vi har kommit till en gräns där båda i nuläget funderar över om vi ska bryta eller hålla ihop.

Anmäl
2014-05-17 13:59 #15 av: Moonchillas

Gårdagens spådom passade in på sätt o vis men inte riktigt på dt sätt som jag tänkte. Är lite personligt så kommer inte gå in mer på det.

Dagens triad- Vad är det mest utmärkande som kommer att hända i mitt liv idag?

31 Sol + 4 Hus + 26 Bok

Här har jag faktiskt inte en aning. Så klurar lite på detta under dagen.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.