Dagens

Morgondagens, 24/5

2013-05-23 16:00 #0 av: Biadora

Hur blir fredagen?

Sun -Lily -Clouds- Hearth -Letter

Temakort: Clouds. Problematik

Hearth-Letter: efterlängtad korrespondens kommer

Sun-Lily: Getting laid! (I wish!!! xP) Nåja.. framgång inom ett familjeärende kanske?

Lily- Clouds -Hearth: (Är faktiskt lite osäker på i vilken ordning man ska ta korten här. I den man läser eller med mitten/betoningskortet först?) Familjeproblem/problem med den jag älskar (Xet då??)

Jag har sett en del läser ihop sidokorten också. DVS 1+5 o 2+4. Tar man dom i den ordningen då och inte 5+1?

Anmäl
2013-05-24 14:39 #1 av: Biadora

Kommer jag få mitt lånelöfte?

Clouds Cross Sun

Tolkade det som att Ja. det får jag men efter vissa problem/frågor. Men till min förvåning fick jag det på en gång..

Hittills idag; ingen RL post som vanligt (minus den vanliga gratistidningen). Viss internetkorrspondens men ingen efterlängtad sådan.

Lily -Clouds- Hearth kan kanske stämma in på mitt humör då jag blev jättedeppig av att se förälskade par sitta o pussas i solen.. men efterkonstruktion av mig det.
Annars är det verkligen en underbar dag idag. :) Här har häggen precis slagit ut.

Anmäl
2013-05-29 15:07 #2 av: Bara Anna

Jag har inte riktigt koll på hur det fungerar, men jag har för mig att de säger att Cross betyder Full Stop också och alltså helt tar ut det som finns på endera sidan. Men om det var vänster eller höger sida minns jag inte. Men är det vänster så är det ju logiskt: Osäkerheterna tar slut och du når framgång....

Hägg??? Här blommar syrenen sedan länge.... ^^

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.