Dagens

Dagens 21Maj

2013-05-21 16:09 #0 av: Biadora

Lades runt sjutiden i morse innan jag gick o lade mig. 

Ingen direkt uttalad fråga, mest vad kommer dagen/morgondagen (aka nu efter jag har sovit 'natt') ha i sitt sköte?

Key - Man - Letter - Dog - Child

har inte kollat posten än men kanske har fått något spännande?
Har dock suttit o jagat i Posten/flytten bortkomna räkningar så letter passar som dagens huvudtema.

Key - Man : en man kommer att hjälpa mig/ upplysa mig om något
Man-letter-dog : ett brev från en man? som är trofast?
-båda kan hänvisa till de supportsamtal o brev jag har skickat idag. Har av slumpen mest varit män på andra sidan. Har dessutom fått ett brev från en trofast vän som jag lovat att läsa igenom.

Vilket med tanke på vännen i fråga får mig att undra om inte Dog-Child hänvisar till mig själv. Ska kommentera ett brev han ska skicka till en annan, men har egentligen ingen större lust att läsa hans privata brev. Dock är jag trofast (dog) så kommer göra det.

Sätter man ihop Child-Key får man små lösningar. Och det beskriver mina samtal idag rätt väl också.

Ska bli spännande att se om något på jobbet ikväll kan stämma in också.

Anmäl
2013-05-21 18:42 #1 av: Bara Anna

Letter: Skriftlig kommunikation

Key - Man = En för dig signifikant man

Dog + Child = En vän som får  barn kanske? Eller som kommer att börja om på nytt. Åt det negativa hållet en omogen vän

Man + Letter + Dog

Ett brev från en vänlig pålitlig man

Någonstans i skriven text får du reda på något positivt från en manlig vän

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2013-05-23 06:25 #2 av: Biadora

Hm, inga brev i pappersform den dagen, bara ett i e-format.

Och det var egentligen inte så positivt. Det positiva där var att jag fick ett snabbt svar. Blir att jobba vidare med korten. :)

tack för din input Anna.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.