Dagens

Daglig läggning 19 april

2013-04-19 10:14 #0 av: Biadora

Fråga: Kommer kontraktskrivningen bli idag? (blev uppskjuten igår)

Man - Child - Letter

Letter: Jag hoppas det här betyder Ja. Dock blir jag lite orolig för man-child för det kan vara att igår sköts det upp pga förmedlaren var sjuk och brukar man inte säga att sjuka män är som barn?

Drog två kort till för att se om jag kunde få ett tydligare svar - Garden - Bear
Blir mest förvirrad.. en kvinna i mitt sociala nätverk (fast om det hänvisar till min mor borde Birds passa mer än Garden) eller kanske ska jag träffa en ny kvinnlig granne??

Ska bli intressant o se vad som händer.

Fråga: Hur blir min dag idag?

Whip Fox Lily Ring Mountain

Ok, svårt.. då Lily är ett kort jag är väldigt osäker på hur man ska tyda.

Ring- Mountain : kontraktskrivningen blir uppskjuten igen??

Whip - Fox : jobbproblem? det sista jag behöver Har inte ens börjat mitt jobb än.. Eller indikerar det mer gräl med Xet, vilket jag trodde vi skulle kunna vara förbi vid det här laget.
Fox-Lily-Ring : Lite vilsen här igen.. spontant känns den här delen mer positiv än resten. Lily-Ring hänvisade till agreement, baserat på det.. jobbet ringer in mig för att skriva kontrakt kanske?
(Har både lghts kontrakt o jobbkontrakt kvar o skriva under innan jag kan känna mig 'säker' för sommaren. )
Eller om det hänvisar till lghtskontraktet kanske det är ngt fuffens runt det hela?? Men jag hoppas inte det.

Provade igår en två-kortsläggning på det sätt som Trollvind postade om. Har provat två gånger och får bägge gånger bläddra fram 25+kort.
Fick korta, koncisa, men för mig personligen inte allt för positiva svar på mina frågor..

Anmäl
2013-04-19 11:48 #1 av: Bara Anna

Man-Child-Letter ---> En man hjälper dig att ta ett litet steg framåt med ett papper

Ang. dina extra kort: Kom ihåg att vara så specifik som möjligt. Vilket kort i läggningen ville du specifikt förtydliga? Child?

Lily är för när inget annat fungerar Harmoni (alt. vinter men det ignorerar vi just nu när våren äntligen har kommit!).

Fox-Lily-Ring ---> erbjudande om en lugn och fridfull syssla idag?

Whip + Fox ---> Ett lättare fysikst arbete?

Ring + Mountain ---> Erbjudandet blir försenat

Så sammanfattningsvis så kanske du blir erbjuden att göra något  i lugn och ro idag som du har gjort förut (vika strumpor t.ex), men det kommer att bli uppskjutet....

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2013-04-19 12:21 #2 av: Biadora

Tack Anna :)
Jo, voulentärarbetet ikväll, låter mycket bättre med lättare arbete för det tror jag att det kommer vara. ^^

Har ringt o jagat på mannen så ska få kontraktet fixat idag. På inrådan av min mor, ie att ringa istället för att vänta att han skulle höra av sig som han lovat. Kanske kan läsa in lite av det i det hela.

Anmäl
2013-04-19 12:26 #3 av: Biadora

Spontanfråga; Ska jag köpa cykel idag?

Clover -Key

Tur+upplåst.. spontant JA

Anmäl
2013-04-20 09:15 #4 av: Biadora

Tja, har hört av skeptikerna att man läser in vad man vill i det hela..

Hade en bra dag igår.

Jobbade (fox?) som volontär på en klädbytardag (lily/gamla saker??) med någon jag trivs med (ring??).. Var o shoppade lite i solen o blåsten (2n hand mest) o sprang ärenden då jag inte fick ngt gjort.
Var kanske lite otrevlig under bytardagen för jag klagade på att jag inte hittar ngt i min storlek (som vanligt/förra året).. fast kom hem med 5grejer, varav 4 är ok nog att behålla. ^^
Whipe-Fox kan stämma in att jag nog stressade upp mig onödigt mycket medan vi jobbade, till skillnad från de andra (slackers :P ).

Blev ingen cykel för jag blev frestad o köpa ngt annat istället som jag överväger nu. :)
Fast Clover + Key funkar rätt bra eftersom jag fortfarande är besluten o skaffa ngn sorts cykel.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.