Dagens

Daglig läggning 13 april

2013-04-13 10:24 #0 av: Biadora

Idag har jag inga specifika planer, och inget valt fokuskort.

Frågan är (som vanligt) hur dagen kommer att bli.

Mountain - Tree - Moon - Letter - Sun

-spontan reaktion; tror det är första gången jag får tree och sun i en egen läggning.

Mountain-tree: Hälsoproblem
-surt att få då jag både känner mig frisk och positiv idag :)
Tree-moon-letter: Tree-moon fick jag förslaget om att det har med mental (o)hälsa att göra. Att det kan ha att göra med min oro att jag inte fått besked igår kanske?
Om det inte vore för att det är lördag så skulle jag ha tolkat det som att jag skulle få en kallelse till sjukhus/tandläkare eller dylikt men det är ingen post idag..
Letter-Sun: Goda (skrivna) nyheter.. Än en gång vet jag inte riktigt vad det här kan betyda då det inte är post på helgerna x) Fast skulle vara e-mail/sms.. Men jag hoppas det stämmer.

Anmäl
2013-04-14 05:32 #1 av: Bara Anna

Det kan inte vara mensvärk eller något liknande då? Då moon också kan handla om de mer kvinnliga kroppsdelarna.

Mountain + Tree = Problem med hälsa som du skriver. Eller iofs också långvariga, traditionella problem. Letter + Sun = Något form av upplysande pappersdokument.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2013-04-14 16:37 #2 av: Biadora

Tack för svaren Anna!

Tja, har äntligen kollat mail och inga upplyftande glädjebesked där heller.. Får öva på med mina dagliga läggningar och se om jag kan lära mig lite mer helt enkelt. (Ingen mensvärk heller). Enda långvariga hälsoproblem jag har just nu är min mentala stress.

Anmäl
2013-04-16 12:45 #3 av: Trollvind

Letter + Sun skulle ju också kunna vara en framgångsrik skriftlig kommunikation. 

Läste häromdagen om skillnaden på Rider och Letter kan vara att Rider är nyheter som kommer till en, medan Letter handlar mer om tvåvägskommunikation. 

Kan ju vara en ledtråd kanske Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.