Läggningar & Feed-back

Fem kort för Trollvind

2014-04-07 15:02 #0 av: Trollvind

Står i valet och kvalet att anmäla mig till en kurs.

Fråga:
Vad skulle det ge mig/leda till om jag anmäler mig och går kursen?

Kort:

Book - Whip - Clover - Dog - Stars

Eftersom första kortet är Book som står för bl.a. lärdomar så ser jag det som ett gott tecken på att jag är på rätt väg.

Whip (diskussioner) kan tyda på att jag får diskutera och vända och vrida på lärdomarna, antagligen med andra.

Clover (Liten tur) är ju bra, det hela verkar bli lyckosamt då.

Dog (Vänskap) kan ju vara nya vänner förstås eller kanske samarbetspartners.

Stars (...) blir jag inte riktigt klok på... Enligt Melissa Haney står Stars för universum och kosmos och är positivt för affärer (det är en businesskurs) medan Britta Kienle pratar om intuition och längtan...hm luddigt.

Min sammanlagda känsla är i alla fall att det kommer att leda mig i rätt riktning och bli positivt i långa loppet, så jag bestämmer mig för att anmäla mig! Cool

Anmäl
2014-04-09 10:03 #1 av: Bara Anna

Jag läser 5-kort lite annorlunda. Så kanske blir det här lika eller helt åt fanders...

Mittenkortet,  Clover ser jag som en kort, och lyckad investering. Inget livsförändrande, men något som stärker och muntrar upp på kort sikt. Och något att göra till våren!

Book - Whip --->  Visar för mig på det som har varit. En slags bekräftelse att vi är på rätt väg. Repetetiv kunskap? Eller diskutabel kunskap? Har du läst detta sedan innan? Finns det funderingar kring om kurrsen verkligen behövs?

Dog - Stars ----> Kursen blir en hjälp som för dig framåt eller tom känns Gudasänd...

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2014-04-09 14:05 #2 av: Trollvind

Anna 

Tack för input. Ja så kan man ju också göra. Jag hade glömt det där med att para ihop korten. Dina tolkningar känns som att de hittar hem hos mig. Kan absolut ta till mig detta. 

Vilken tur att det fortfarande blev positivt, eftersom jag redan anmält mig och börjar på torsdag Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.