Läggningar & Feed-back

Min oranga bärsjal

2014-04-02 13:50 #0 av: Bara Anna

När P var liten så köpte jag en lång orange trikå-sjal för att bära honom i om dagarna. Nu blev det så att det var en het sommar och P väldigt v armblodig av sig så han svettades alldeles för mycket i den. Det  blev aldrig av att vi använde den i mängd. Med V är det en helt annan sak. Hon älskar att bli buren, att vara nära. Vagnen är ett stort no-no. Har redan en sele för utepromenader. Men ooooh så skönt det hade varit om jag hade kunnat hitta den gamla sjalen också! Som jag inte vet om jag har slängt eller sparat, och vart i så fall...

Var någonsatans befinner sig min oranga bärsjal?

Star - Tower - Fox

Jag har aldrig gjort en hitta-läggning förut så alla tips tas tacksammast emot!

Anyway, sjalen kan finnas kring något annat som är lite glittrigt, alternativt nära något elektriskt (En ljuskälla?). Högt upp i en lägenhet. Fox hävdar min referens skall innebära på typ en polisstation. Men jag ser det som antingen en indikation på sjalens färg (orange), eller att den finns någonstans där mina katter gillar att ligga (Fox är ofta symbol för katter då Dog 18 är för hundar) eller på "ett-av-de-där-smarta" ställena som aldrig visar sig vara så smarta...

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2014-04-04 21:12 #1 av: Biadora

Eftersom fox är mitt arbete-kort ska du få en extremt löst förslag; i en låda ihop med (avlagda?) arbetskläder?
Högt upp (star) i ett skåp/garderob du sällan använder? (tower)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.