Läggningar & Feed-back

Grand Tableu Mars 2014 (Anna)

2014-03-02 18:50 #0 av: Bara Anna

Tja, kom inte så långt för februaris Lenormand. Men skam den som ger sig och övning ger färdighet etc...

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2014-03-03 11:17 #1 av: Bara Anna

OK, phew, phew... Dags att rådda tag i det här då...

Vi hittar min signifikator "Woman" på plats #19 ==> Tower. Det innebär för det första att jag har ganska bra balans kring vad jag kan kontrollera och saker som är utom räckhåll. Mitt förflutna är inte heller det en extrem kvarnsten, mycket ligger framför mig för mars! Women i house of the Tower ==> En månad som kräver struktur och restriktion för mig.

Key + Stork = Yes + positive förändrin = Jag har haft det riktigt bra på sistone! Jag börjar äntligen närma mig dagen F!

Cross + Cloud + Moon = (Urgh!) ===> Smärta, sorg, rädsla, pessimistisk person, gnällig + Problem, fatta inga beslut,lättretlig, förvirrad, möt dina rädslor + positivt utfall, humör svägningar, känslosam, modersfigur

Hmmm, i min nära framtid så ser jag två alternativ: 1) Någon form av rädsla kan orsaka en hel del  osäker (Pga förseningar) och en hel hög med humörsvägningar 2) En pessimistisk och gnällig person kan göra mig lättretlig och känslosam.

Garden + Fox + Woman + Lillies + Whip

Garden + Fox ==> Var försiktig med att lita på någon i ett större sällskap eller nätverk. Tolkar det som att jag kanske inte skall ta alltför noga vid mig för ev. skrämselpropaganda ute på nätet.

Lillies + Whip ==> Satsa på att ta det lugnt. Ett gott skratt förlänger livet!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2014-03-05 11:41 #2 av: Biadora

Jag kan inte det där med att "hästa" kort (på schackvis), men det jag tänker på är att Child är en "springare" bort från Stork.
Kanske kan ha någon betydelse i detta fall?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.