Dagens

En dagens (lily igen)

2014-02-21 11:04 #0 av: Biadora

Daily draw; Flower - Mice- Lily- Clover- Moon

En inbjudan äts upp i sexuell oro ((Jag "vet" det här för jag har blivit inbjuden av någon som jag är osäker på dennes intentioner.))
Leder till en kort lycka? som mynnar ut i något slags känslor??

-Jag får lily kortet hela tiden nu känns det som, vilket är jobbigt för förklaringen att det ska indikera Sex funkar inte i nån läggning jag har.
(Gårdagens var Anchor-Letter-Ship-Cross-Lily)

ETA: 15/bear är mitt "totalkort". Kvinnlig styrka.. ska det vara jag då eller nån av mina bekanta? x)

Anmäl
2014-02-22 09:06 #1 av: Bara Anna

Lily är ett av de där jobbigt spretiga korten: Förutom sex (Jag ser det mer som själva attraktionen mer än själva akten i sig, som är Broom för mig) så finns där ju betydelsen av Vinter, Familj, Skydd, Harmoni, Äldre man...

Om du tycker att ett kort känns svårt att greppa, våga att ta ut svängarna lite i dina tolkningar. Våga prova beskrivningar som du normalt inte skulle tro om dig själv och din verklighet! Tänk även på att dagliga läggningar är extremt utspädda. Det är inte ofta som saker och ting i dagliga läggningar är särskilt stora eller tunga även om korten verkar så!

Vinterbaserad stress går snart över. Blommor blir stressade och turen är kortvarig. Skulle fundera på om det är ett väderomslag på gång under dagen?

När det gäller "totalkort" som du skriver så räknar du fel! :-) Det är inte numerologin (2 för klöver etc) som du skall räkna utan varje korts specifika spelkortsvärde:

Bouqet = Spader Drottning (12)

Mice = Klöver 7

Lily = Spader Kung (13)

Clover = Ruter 6

Moon = Hjärter 8

----------------------------

12 + 7 +13 +6 + 8 = 46 = 4 + 6 = 10 = Scythe

Jag skulle se det som att kärnan är en varning kring dagen, alternativt att det är något som du måste fatta ett beslut kring idag!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2014-02-24 10:11 #2 av: Biadora

Aha, tack. Då har jag nog räknat fel varje gång. Heh Jag som tyckt det passat så bra. x)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.