Annons:
Läst 692 ggr
Bara Anna
1/5/14, 9:12 PM

Kaos vs. Ordning

Så, höggravid och hemma på graviditetspeng så var det tänkt att jag skulle hinna med såååååå himla mycket. Tji fick jag! Energin finns liksom inte där längre. Duh! Så jag gjorde en fem-kortsläggning och frågade: "Vad kan jag göra för att städa och röja upp ordentligt inför bebis ankomst (mars) utan att tappa allt för mycket energi den här veckan?"

Ship + Tower + LILY + Heart + Key

Tower + Lily + Heart ---> Sträva efter lugna ambitioner, saker som inte kräver så mycket vikt

Ship + Tower = Begränsa min motivation

Heart + Key = Upptäcka vad som ger mig tillfredställelse

Spegling:

Tower + Heart = Kärleksfulla begränsningar

Ship + Key = Brain-storma nästa steg på resan

Jag behöver fokusera på att inte bli för över-ambitiös och begränsa mig i vad det gäller  vad jag kommer att orka göra. Detta kan jag också underlätta genom att titta på vad som ger mig mest tillfredställelse i röjandet. Är det välvikta kläder, ren disk, svabbat golv etc Eller något helt annat? Begränsningarna bör komma inte för att jag måste, utan för att jag behöver bry mig om MIG och inte bara lägenhetens utseende de här veckorna. Dessutom, en påminnelse om att jag måste ta tag i detta själv. Ingen, varken medmänniskor eller Lenormand kan egentligen tala om för mig vad och hur jag skall agera. Det är upp till mig!

Spader 10 + Spader 6 + Spader Kung + Hjärter 9 + Ruter 8 = 10 + 6 + 13 + 9 + 8 = 46 = 4 + 6 = 10 ---->Scythe (10)

Heh! Oftast ett negativt kort. Men jag ser i min bok att ett av nyckelorden kan vara "god hushållning". Passande…? Men även en påminnelse om att om jag verkligen lägger manken till så får jag skörda belöningarna!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: