Annons:
Etikettläggningar-tekniker
Läst 546 ggr
Bara Anna
12/30/13, 9:17 AM

Januari - Spådom

Här kommer jag att lägga in min tre-kortsläggning för hur Januari kommer att te sig för mig rent  generellt. Andra får gärna lägga in sina egna Januari-läggningar också!

Book - Sun - Broom

Erfarenheter/Studier/Träning

Lycka/Upplysning/Vitalitet

Rensa/Klargöra/Debattera

"Lyckliga Upplevelser och Övningar skapar Rening"

Som jag ser det så syftar detta på att Januari blir första månaden jag är helt ledig från mitt arbete innan beräknad födsel av vårt andra barn. Det verkar bli en bra månad för att göra en utrensing i mitt liv, i mitt hem, bland mina vanor som föreberedelse för mars!

Ruter 10 + Ruter Ess + Klöver Knekt = 22 ==>Path
Sammanfattningsvis så får jag också tipset om att vara så enkelspårig, utan vara beredd på att det kan komma tillfällen då jag känner mig som åsna mellan hötappar, men jag måste även titta på ALLA alternativ.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Annons:
Moonchillas
1/5/14, 8:17 PM
#1

Hur kommer Januari se ut för mig?

18 Dog+ 16 Star+ 2 Clover

Dog+ Star= Kändisvän, eller en vän som man kan skatta sig lycklig över.

Star+ Clover= Lycka, Succé

Clover+ Dog= Positiv vänskap, hjälp från en vän.

Den här månaden kommer en speciell vän att visa sig ofta. Finnas där när jag behöver, kanske både fysiskt och psykiskt. Jag kan skatta mig lycklig som har en sådan trogen och underbar vän. Den här månaden handlar om äkta vänskap och tjusningen med att ha vänner runtomkring sig.

Bara Anna
1/5/14, 8:30 PM
#2

Vilken fin tolkning! Bra gjort!

Jag läser som vanligt  från vänster till höger: En inspirerande (på så många plan verkar det som: Det kan vara healing, andlig, harmonisk, klart strålande) vän kommer att ge dig ett (kortvarig) lyckokast.

Räknar ihop spelkortens värden:

Hjärter 10+Hjärter 6+ Ruter 6 = 22 = Path (22)

Kärnan i denna månad blir val, alternativ, vändpunkter och beslut

Hah! Inser att det är samma sak som för mig den här månaden! ;-)

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Moonchillas
1/5/14, 8:40 PM
#3

Kanske denna vän visar upp sig på grund av val/beslut man ska göra/fatta, oavsett positivt eller negativt så får jag en känsla av att denna vän finns där.

Bara Anna
2/1/14, 8:10 AM
#4

Uppdatering för Januari: "Lyckliga Upplevelser och Övningar skapar Rening" var ju vad jag skrev för Januari månad. En Läggning som var med bokstavlig än vad jag kunde tro när jag började från början. En bit in på månaden så hittade jag ett system som hjälper mig att vara extra effektiv i min städning hemma varje dag, vilket hjälper mig att hålla kaoset borta trots att jag har mindre och mindre energi för tillfället, blir större och större och får mer och mer foglossning…. Path stämde också väl in, då jag fick möjligheten att göra ett både mentalt och fysiskt val kring hur jag vill förhålla mig till min situation just nu. Jag valde att acceptera istället för att klandra.

Hur har det gått för er andra?

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Upp till toppen
Annons: